Mando Diao

2010-06-05 @ 12:33:19
Fanny tog min honungs-burk för att svalka sig. Fråga mig inte varför jag hade den i väskan...
Tjockt mycket människor (!)
Efter en stunds väntan så körde de äntligen igång!
En grymt bra start på sommaren kan man säga! Mando Diao är helt fantastiska och idag har jag både ont i hals och fötter av allt skrikande, sjungande och hoppande. Gör gärna om det och nu har jag dessutom köpt ett "Gröna Kortet" så att jag har gratis inträde till Gröna Lund hela sommaren. Jag kommer nog hänga där en hel del, haha. Jag fotade inte speciellt mycket av självaste konserten. Men ovan har ni en liten bildbomb iallafall!

Kommentarer
Postat av: Towe (towe.webblogg.se)

sv: asso jag kan kanske inte sådar superdupermycket. Men klart jag kan endel. Men säg hur du vill ha så kan jag se om jag kan fixa det (:

2010-06-05 @ 14:47:06
URL: http://towe.webblogg.se/
Postat av: Towe (towe.webblogg.se)

sv: Ja, det låter bra! :)



min mejl: [email protected]

2010-06-05 @ 15:51:07
URL: http://towe.webblogg.se/
Postat av: PHOTONERDEN

Kolla in min fototävling om du är intresserad av fotografering. Och självklart finns det ett grymt pris du kan vinna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0