1# mars

2010-03-01 @ 08:59:16


Källa: (STOR FET LÄNK)

Herregud! Jag är helt förälskad i den här tjejens kläder. Jag skulle vilj bryta mig in i hennes hem och ta med mig hela hennes garderob! Jag har redan sprungit runt och letat efter en fin byxdress men icke sa nicke. Den här ovan är alldeles underbar! GE MIG!

Sådär. Nu har jag fått ur mig den ilskan över att jag inte har hennes fina kläder...borde man bli rädd för mig? Idag är det iallafall slut på februari månad och en ny start mars månad. Hurra! Jag hoppas iallafall att det ska bli vår snartsnartsnart (gärna nununu om det går). Så vi håller tummarna för att väder gudarna ger oss lite mer solsken och lite mindre snö. Nu ska jag trycka i mig frukost. latero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0