panda

2010-03-10 @ 21:04:56



¡HOLA!
De senaste dagarna så har jag stress pluggat till engelskaprovet som man hade glömt bort, shit. Så det förklarar min frånvaro här... Nu sitter jag fortfarande och pluggar engelska och packar ihop då jag åker på skidläger tillsammans med min konfirmations grupp. 7 timmars bussresa imorgon alltså, hurray! Den här gången har jag laddat väskan med massor av nya batterier så att ja ska kunna bjuda er p en hel hög med fotonfotonfoton! ...och önska mig lycka till med självaste skidåkandet, inte min starka sida precis...
PUSS&KRAM see ya next week


Kommentarer
Postat av: Casandra

Jag har dragit igång ännu en tävling. Denna gången är det en KEUNE produkt värd 250 kronor.



Var med och tävla och få en chans att vinna :)



Kram

2010-03-14 @ 10:56:50
URL: http://cazsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0