prick/rand

2010-03-26 @ 10:01:09
YESYESYESYESYESYESYESYES!!

Jag hade fått ett mejl från HM att den prickiga bikinin inte skulle komma in igen. Jag deppade i några dagar och sedan idag så tittade jag på bikinis igen. OCH DEN FANNS! Hihi detta kan jag leva på ett litet tag nu. När jag ändå var igång så köpte jag den randiga byxdressen som jag tittat på många gånger innan. Det enda minuset är väl att de inte kommers förrens vecka 18. Alltså i början av maj. Men det spelar ingen större roll.

Btw, nu sitter jag på tåget mot Malmö...ja, igen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Den är visst ljusrosa prickig jag såg de i affären,tora kan intyga :) de är ändå finfina men bara så att du inte blir besviken/missnöjd ;) <33

2010-03-26 @ 16:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0