canon eos 550d

2010-05-07 @ 21:47:12
Det verkar som att jag kommer få min systemkamera tillslut! Efter en hel del sparande och drömmande så har jag råd. Jag är rätt så säker på att skönheten ovan är vad jag vill ha... Men det är svårt när man aldrig haft en systemkamera tidigare och inte riktigt vet vad man ska titta efter. Jag ska bara åka till butik och se hur kameran känns i handen. Jag kommer till 98% säkert ha en ny, fin kamera innan skolavslutningen iallafall. HURRAY!

Men om någon där ute har några tips så får ni gärna kommentera. Vad tycker ni om Canon EOS 550D?

Kommentarer
Postat av: amanda.

Jag tycker du ska köpa den,för det är en grym kamera! :D

2010-05-08 @ 00:08:02
URL: http://amandra.blogg.se/
Postat av: Maila

Hej

Den 550d är jätteskön att hålla i, och framför allt bra!

Men kanske ingen nybörjarkamera har jag hört....

Lycka till!

2010-05-08 @ 09:13:29
URL: http://jooylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0