Foto - tävling med temat sommar

2010-05-25 @ 19:39:40
Nu när jag har ny kamera och allt så är det kul att delta i lite foto-tävlingar! Nu har jag anmält mig till EMMAS FOTO TÄVLING. Temat är sommar och man kan vinna ett suveränt pris! Om man nu skulle vina så få man välja valfri vara från www.tvspelsweb.se för max 200 kronor! 

Om jag nu skulle ha turen att vinna så skulle jag vilja ha "reflexskärm 5 i 1" som du hittar HÄR. När jag ser på Emmas bilder så blir det så otroligt mycket finare porträtt bilder med reflexskärm.

Temat på tävlingen är SOMMAR, så jag deltar med bilden ovan ↑ Varför just denna bild? Jo jag tycker helt klart att blommor är sommarkänslor! Då tänker vissa av er, "men blommor är väl mer vår känslor?" Då svarar jag så smart, "ja det har du rätt i, men våren leder till sommaren". Så där ja! Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0