I wonder what we have when we're not pretending.

2010-10-19 @ 20:32:47


Jag ser hur mina andetag blir till små vita moln. Jo, så kallt är det här hemma! Så jag sätter på mig sockorna och försöker hålla kvar värmen från dagens danspass. Jag måste verkligen investera i ett par varma vinterskor, de (vilka de egentligen..?) säger att det kommer bli en ännu kallare vinter, kan det bli kallare än förra året? Ja enligt dom är det så! Blir morgondagens uppdrag helt enkelt med min super mamma till undsättning!

Jag har fått en hel del skäll på senaste tiden om att jag inte bloggar, håller helt med kan jag säga!
Och förresten så tycker jag ärligt talat at bilderna ovan är rätt så..trista? Alltså, platsen och fotografiet är fint men jag sitter och ser deppig ut och drar i mitt hår. TITTA IN I KAMERAN vill jag ropa till mig själv! Btw, ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0