Q & A

2010-10-30 @ 08:54:11
På senaste tiden har jag fått frågor lite spritt här och där. Så jag samlar ihop de vanligaste i ett litet inlägg!


Gör du något speciellt med ditt hår?
Jag gör i absolut ingenting. Borsta igenom och sedan klart! Jag har använt en plattång 2 ggr i mitt liv, locktång 1 gång, slingat det 1 gång och använder hårspray kanske en gång om året. Bokstavligen!

I vilket program redigerar du dina bilder?
Förut hade jag PhotoShop och använde det. Men nu använder jag Picnik och Photoscape, två helt okej gratis program.

Hur lång är du? Hur mycket väger du?
Oj det var evigheter sedan jag mätte mig! Men jag tror att jag är 177cm... Jag förstår faktiskt inte varför min vikt är intressant, jag vill inte att andra ska jämföra sig med mig.

Gud vilka fina bilder! Vad för kamera använder du?
Tack finis! Jag använder min fina Canon EOS 550D. Den är helt underbar, däremot känner jag att jag måste läsa manualen bättre då jag fortfarande fotar mycket på auto, tyvärr...

Vad tycker du bäst/sämst om med ditt utseende?
Jag citerar en viss annan bloggare, "min längd och min längd" 

När blev du mode intresserad?
Jag skulle ärligt talat inte kalla mig mode intresserad. Däremot kläd intresserad! Jag har det jag tycker är snyggt oavsett om det är inne eller inte, sedan påverkas man säkert undermedvetet och det mesta som finns ute i butikerna är "mode" så... Men jag började intressera mig för kläder i slutet av 7an/början av 8an.

Hur se ditt dansliv ut?
Jag dansar 4ggr i veckan. Jazz/show, street, reagga/dancehall och en special grupp där det kommer nya lärare och nya stilar för varje månad. Sammanlagt blir det 5 1/2 timme i veckan. Jag älskar verkligen dans, speciellt när man har människor omkring sig som får en att skratta tills man har ont i både kinder och mage.



Kommentarer
Postat av: Towe

sv: jomen självklart kan jag det! :) skicka bilderna till min mejl bara! [email protected]

vad för bredd är det på menyn?

2010-10-30 @ 15:44:56
URL: http://towe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0