Jag står precis på gränsen

2011-04-02 @ 12:16:57
Foto och modell: Jag

Godmorgon Sverige! För tillfället så sitter jag och dricker rosa smoothie och tittar på 500 days of summer, en favorit. I veckan har jag hejjat på mina fina tjejer och killar när de spelat musikal. Stående ovationer för er som har jobbat så hårt denna grå vecka! Igår hade de sin allra sista föreställning och efteråt åkte vi trötta till Sickla för att Evelina skulle köpa ett par dunderfina skor. Blir så svartsjuk, hon som redan har så snygga ben och så ska hon få ännu finare! Orättvist, men det är hon allt värd!

Nu - ett helt underbart danspass med ett gäng helt underbara människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0