fly fågel fly

2011-02-13 @ 07:30:00


...för att fly är precis vad jag ska göra. Nu flyr jag landet. Jag flyr till ett betydligt varmare och för tillfället, charmigare ställe: Florida. Jag kommer hem förhoppningsvis lite brunare, lite gladare och med lite fler minnen att minnas. När jag kommer hem blir det bilder må ni tro! Dock inte på mig, det är nog just det som är det lilla minuset med att vara "fotografen". Man står alltid bakom kameran, men det är ju inte så pjåkigt det heller?

Ni får ha det fint trots denna kyla. PUSS

PS. Vanligtvis så brukar jag klaga på de som endast lägger upp bilder från t.ex flickr/weheartit osv. Men nu hade jag inget annat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0