fyndigt

2011-01-12 @ 16:07:15


Detta är vad jag kallar ett fynd! Förra veckan när jag, Hanna och Evelina gick igenom trapphuset (som annars brukar vara låst) så kikar vi på den s.k. "ta det du vill ha" bänken... där ligger den och väntar på mig. Den perfekta ryggsäcken, helt gratis! Kommer bli vårens väska. Loveit

UPDATE:
Vanligtvis så svarar jag inte på anonyma kommentarer här i bloggen. Men jag tänkte svara på denna fråga: "Vad är trapphuset?" Det mina vänner, är absolut ingenting flashigt eller populärt. Det är helt enkelt min mormor och alla hennes grannar som samlar ihop det de tröttnat på och ställer på en maffig bänk. Lyx!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är trapphuset?

2011-01-12 @ 18:07:04
Postat av: Lisa

superfin.

2011-01-12 @ 22:39:41
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: the monster herself

Jättesnygg, vilken lyx,alltså! :D

2011-01-24 @ 19:54:25
URL: http://mittminimonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0