älskling, det är bara livet som leker

2011-07-24 @ 20:35:00

Jag har haft det så bra. Jag har det så bra. Jag har sprungit runt på åkrar i flera timmar tillsammans med några av de finaste jag vet och de betande kossorna. Jag har varit uppe sena nätter och somnat till regnets smatter mot taket. Jag har strosat runt på stan i fina klänningar solblekt hår. Jag har gjort sådant som jag tycker om som mest med de jag tycker om allra mest. Det är anledningen till tomheten här, för visst skulle det vara tokigt om det fanns en dator som jag skyndade till efter att ha upplevt det ovan på bilderna. Jag hoppas och vet att ni förstår! Men nu ska jag försöka visa upp vad jag gjort de dagar som jag låtit livet leka med mig och låtit mig leka med livet. 

Fotografierna ovan är tagna av fina Fanny Laurin och det kommer komma mycket mer liknande ASAP! 

Ps. Norge, jag tänker på er jämt och ständigt ♥
Trackback
RSS 2.0