09.02.15

2015-02-09 @ 10:40:18
 
godmorgon och hej ny vecka! så himla härligt att solen har kikat fram lite de senaste dagarna, minns inte senast det varit blå himmel innan dess. idag är det en spännande dag då jag ska ta min allra första körlektion, är lite nervös då jag endast kan starta bilen och knappt börja rulla framåt. tror att det är detta jag behöver för att komma igång, blir aldrig av att jag övningskör hemma annars då jag är lite rädd nu innan jag känner att jag har kontroll på bilen. målet är att ha körkort innan sommaren, iiih så himla taggad och pirrig på samma gång!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Så roligt! Det kommer gå bra! :} Det är en sån härlig känsla när man fått ok på körkort och när man får köra själv för första gången :D

Svar: Ja jag hoppas det :) ser fram emot den dagen!
nicolinaslillaskrivbok.blogg.se

2015-02-09 @ 12:56:50
URL: http://awesomecaroline.blogg.se
Postat av: milina.blogg.se

Lycka till :)

Svar: Tack så mycket! :)
nicolinaslillaskrivbok.blogg.se

2015-02-09 @ 13:39:23
URL: http://milina.blogg.se/
Postat av: Ellen Lindberg

Jag har också som mål att ta innan sommaren, men jag är så himla rädd för trafiken att jag får ångest av bara tanken. Det är så jäkla läskigt att liksom inte ha kontroll. Håller tummarna för att det gått bra för dig!

Svar: har du kört någonting med en lärare? tror verkligen att det hjälper! då de har broms osv på deras sida med så kan inget katastrofalt hända och en känner sig lite tryggare. jag är också supernervös för andra bilar, men detta ska gå! det går för dig med hejaheja! :)
nicolinaslillaskrivbok.blogg.se

2015-02-09 @ 21:23:01
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/
Postat av: Thea

åh, lycka till med körkortet! alltid spännande att börja med körlektioner, men det kommer gå hur bra som helst!

måste fråga; vad är det för spännande du dricker? färgen får det att se så himla gott ut!



sv; Tack så mycket! :)

Svar: Tack så mycket! Klart det är pirrigt hehe men ska ju bli kul :) och det jag dricker är min bästa juice med äpple, morot och ingefära i! Perfekt för mig när denna förbannade förkylning aldrig vill gå över, tipstips supergott!
nicolinaslillaskrivbok.blogg.se

2015-02-09 @ 22:37:19
URL: http://kaffeochthea.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Lakeyours

Fina bilder, älskar ljuset i dom!

Svar: Åh, tack Alexandra!
nicolinaslillaskrivbok.blogg.se

2015-02-10 @ 15:04:19
URL: http://lakeyours.devote.se
Postat av: Ellen Lindberg

Jag har kört två gånger på körskolan, men det slutar alltid med att jag tänker att jag ska boka massa lektioner, sen blir det aldrig av pga rädslan. Men blev verkligen peppad av detta, så nu är det nog dags att ta tag i det! :)

Svar: Jag köpte en paket på 5 lektioner, då måste man ju boka upp de lektionerna åtminstone :) och det är jobbigt, började nästan gråta under dagens lektion pga en blir stressad men det går över, fatta vad gött att ha det där körkortet i handen sen! :D
nicolinaslillaskrivbok.blogg.se

2015-02-10 @ 15:41:23
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0