BIKINI

2015-01-18 @ 08:00:00
 
de senaste veckorna har jag saknat sommaren så himla mycket, visst det gör jag väl alltid men på senare tid har det skrikit i mig efter sol, värme och framförallt ljus! har suttit och suktat efter diverse solsemestrar och börjat följa en massa instagramkonton som består av palmer, stränder och solbränd hud. istället för en resa så unnar jag mig en bikini (just nu iallafall), då känns det som att sommaren är påväg iallafall! visst är den söt? vitt, blått och lite söta volanger på det, kommer sitta tipptopp om några månader...!

Kommentarer
Postat av: Daisy

Vilken fin!
Kollade på massa somriga bilder häromdagen och shit vad det pirrade i mig utav sommarkänslor.

Svar: Visst är den?! Och låt sommaren komma fort nu!
nicolinaslillaskrivbok.blogg.se

2015-01-18 @ 20:41:15
URL: http://vinylbrus.blogspot.com/
Postat av: Rebecka Rönnegård

Hej!

Supersnygg bikini! Var har du köpt den? :)

Svar: Visst är den söt? Beställde hem den från h&m!
nicolinaslillaskrivbok.blogg.se

2015-01-28 @ 22:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0