NYÅRSNATTEN

2015-01-16 @ 12:01:00
 
Var tyvärr inte superaktiv med kameran och de bilder som togs blev det ganska risig kvalite på...så här kommer några bilder från räddaren i nöden (mobilen) istället! Jag jobbade till klockan 6 den kvällen vilket blev lite stressigt, fick slänga på mig de lite mer festliga kläderna för att ta mig till Fanny som hade gjort det så himla fint tillsammans med Tora. De hade lagat trerättersmiddag som bestod av tomatsoppa med chevre, risotto och citronfromage med bär. Var en så himla lyckad kväll, att få vara med de jag tycker om bäst och en massa annat trevligt folk! 
 
Även om jag själv jobbar hela denna helgen så, glad fredag på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0