NYTT ÅR

2015-01-15 @ 11:11:00
källor: pinterest
 
hej bloggen och ni fina som fortfarande kikar in här trots min värdelösa uppdatering (ni är bäst). det har kännts så himla trist, för ända sedan jag tog studenten i sommras så har jag varken känt mig inspirerad eller kreativ, utan bara mätt på allt som har med att skapa/fixa/göra osv. jag som hade tänkt att nu kan jag banne mig pyssla och fota hela tiden, men så blev det inte riktigt heller. det är inte förän nu, några få veckor in på årets första månad som jag känner att det är någon sorts liten glöd som tänts inom mig, viljan och lusten är tillbaka och det känns så himla bra! jag vill bara planera, fota, redigera, resa, springa, andas, leva och ta mig framåt.

Kommentarer
Postat av: Daisy

tjenare, älskar lägenhetsbilden!

Svar: Hallå! Jamen visst är den härlig :)
nicolinaslillaskrivbok.blogg.se

2015-01-15 @ 21:13:30
URL: http://vinylbrus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0