TRE SKOMODELLER ATT SATSA PÅ TILL VÅREN

2015-01-24 @ 09:00:00
/ rosa sneakers / vita slip-ons / svarta loafers /
 
det finns tre skomodeller som jag verkligen vill ha nu till våren, är helt kär i de rosa från reebok men de är slut överallt. men ett par bekväma sneakers i någon fin färg eller vitt ligger högst upp på listan. har dessutom suktat länge efter ett par klassiska och bekväma loafers samtidigt som jag nog behöver investera i ett par schyssta slip-ons då mina älskade rosa som jag använde förra sommaren har börjat falla sönder pga överanvändning hehe...men för tillfället får jag nöja mig med mina vinterkängor, går inte att ta sig fram i dessa snödrivor annars!
 
vilka skor gillar ni bäst? själv kan jag verkligen inte släppa de från reebok....

Kommentarer
Postat av: Alice

Å vad kul att du börjat blogga lite mer igen!! Tycker himla mycket om din blogg! Men kan inte du berätta lite vad du gör just nu, vad jobbar du t.ex med? Eller pluggar du? Vore kul att veta lite mer om dig! Kram

Svar: Du förstår nog inte hur mycket din kommentar betyder, tack så himla mycket Alice! Det är kul att vara tillbaka :) och absolut, ser till att de kommer något "om mig" inlägg nu i veckan, kram!
nicolinaslillaskrivbok.blogg.se

2015-01-24 @ 22:45:55
Postat av: Emma Flygare

vans! :):):))


Ha en frågestund!

Svar: Haha Vans-Emma <3

Ja får ta och ha det snart! :D
nicolinaslillaskrivbok.blogg.se

2015-01-25 @ 21:37:13
URL: http://emmaflygare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0