VIDARE TILL FINAL!

2015-03-04 @ 22:02:44
 
Jag fick veta idag att jag gått vidare till att få vara med i Modettes nya webb-tv satsning: It Girls! Detta är så sjukt skojigt, pirrigt och spännande, och att jag är först ut att få gå vidare till final känns helt fantastiskt! iiiiih så glad! Pga detta kommer jag alltså ta och flytta över bloggandet HIT istället och jag hoppas verkligen att ni vill följa med på vägen. Skulle betyda så mycket om ni hänger med på denna mini resa, så häng med HIT istället, har aldrig varit såhär motiverad till att blogga förut. Ni är bäst, puss!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Ekstén

Vad kul! Grattis!

Svar: Tack Emma, roligt med ett litet äventyr :)
nicolinaslillaskrivbok.blogg.se

2015-03-05 @ 16:36:09
URL: http://ehmsii.blogg.se/
Postat av: Daisy

OH wow!! Grattis alltså, det är ju asstort!

Svar: TACK så himla mycket!!! ska verkligen bli superkul, så nervös! hoppas du hänger med till nya bloggen, är så kul att ha med er som följt mig lite längre :))
nicolinaslillaskrivbok.blogg.se

2015-03-05 @ 19:20:27
URL: http://vinylbrus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0